Tuesday, August 26, 2008

Jilid majalah Gila-Gila...

Saya dah berjaya menjilid koleksi majalah. Buat permulaan ni, hanya majalah Gila-Gila dahulu dijilidkan. Gambar di atas adalah koleksi majalah Gila-Gila tahun 2007 yang telah berjaya dijilidkan. Selain Gila-Gila tahun 2007, Gila-Gila tahun 2005 pun dah dijilidkan. Tahun 2005 ada 2 jilid sebab pada masa tersebut Gila-Gila keluar 2 kali sebulan. Tahun 2006 belum dijilidkan kerana ada satu keluaran dah hilang. Kena selalu pergi ke stadium la untuk cari majalah lama yang dijual disitu.

Setelah bertahun, maka cita-cita saya telah tercapai. Nampaknya, setiap bulan kena la ada bajet untuk koleksi peribadi ni. Banyak lagi majalah yang nak dijilidkan. Kosnya? Hmmm... agak mahal bagi saya. RM25 senashkah. Kedainya ada dekat kolej Shahputra ni. Siapa yang nak menjilid gak, saya boleh tunjukkan. TQ.

9 comments:

jankaulu said...

nak jilidlah koleksi majalah Dewan Masyarakat dan Dewan Ekonomi tu...(nak jugak)

Gila Jilid pulok said...

nanti datang kuantan, bawak sini...

Eja said...

-ada gak nk dijilidkan ni (nk jugak..)nanti sy jupe d6 gak ek
-sket lg nk cukupkan koleksi
ari tu tanya geng yg slalu jilid projek stdnt part 4 ty kate Rm70 keatas, ilang niat nk jilid. tp ni cm murah sket.

jankaulu said...

Bagus jugak kalau ada hobi begini. bila bertahun ia akan semakin bernilai...(tiada nilainya sebenarnya)

Boleh menambah koleksi kat library peribadi. Bertanda merah lagi (maknanya tak boleh pinjam? he heh e)

gila buku said...

nak buat library peribadi kena ada buku or majalah. Jika nak memiliki buku, kena lah beli hehehehe...

Haura Malina said...
This comment has been removed by the author.
danny said...

adne21@yahoo.com

Haura Malina said...

sye dah email. dpt tak ?

ismail abdullah said...

Ada lagi jual?