Thursday, July 24, 2008

My anak sedara... semuanya.

Tadi, siapa yang bukak post ni pasti tengok takde tulisan pun sebab saya nak ke kelas jap. Tak sempat nak menulis, just letak gambar je dulu.
Ok la..., ni semua gambar anak sedara saya. Ada 7 orang semuanya. Yang paling besar berada di tingkatan 2, manakala yang paling kecik umurnya dalam setahun. Anak koklong (Zaitunah dan Samir Fawaz) ada 4 dan anak adek (Akhbaaruddin dan Ainon Nisa) ada 3.


Kita mulakan dengan along. Namanya Nur Samira Balqiss. Sekarang di Sekolah Menengah kat Damansara. Dulu UPSR dapat 5A, dapat la sebijik handphone.


Ni angahnya (sebelah kanan). Namanya Mohamad Aideel Fawazuddin. Tahun ni ambik UPSR. Malam2 pergi tusyen.


Budak ni namanya Mohamad Daniel Fawazuddin. Belum bersekolah lagi. Baru nak masuk tadika tapi rajin wat homework.


Ni pulak Mohamad Naqeeb Fawazuddin. Anak bongsu koklong ngan abang long. Baru2 ni masuk wad. Saya dah citer dalam posting sebelum ni.


Ni Ain Khadeeja. Anak sulung adek (Adik saya). Baru berusia 2 tahun. Sudah pandai bercakap dan mengira hingga 14, in english!!! tapi masih isap susu botol.




Gambar dua keping diatas ni anak kembar adek. Saya tak tau la yang mana Arina dan Arini. Tak cam la. Tapi agak2nya yang atas tu Arina dan bawah tu Arini.

Ha! yang ni saya kenal. Belah kiri Arini Kharini dan yang kanan tu Arina Kharina.

4 comments:

Mc Zue said...

ni nak promote anak sedara ker nak promote blogspot ko??? hehe.. mentang2 lah si kembar tu tak pandai nak buang kertas tu ko saja jer letak nama blog kat tepi dia...

Anonymous said...

hehehehe...

Mata Hati said...

Bleh buat orang tersenyum baca crite ni, especially tang kembar advertise ko punya blog.

Anonymous said...

hehehehe... seronok bermain dan nyakat ngan anok sedara.