Thursday, September 4, 2008

Nama-nama hebat...

Masa mengelilingi Pasar Siti Khadijah kat Kelantan, terlihat satu kedai cermin mata kat seberang jalan. Rasanya dah lama kedai ni kat situ. McZue mesti pernah nampak... hehehe
Ni satu lagi nama kedai jumpa kat Kg. Losong Terengganu. Dari nama tu tau dah kedai ni jual kopok. Nanti kalau ke Kg. Losong nak beli kopok, singgah la ke kedai ni ye... hehehe kasi promosi sket kat kedai pok cik ni.

3 comments:

jankaulu said...

Bila la nak ada Sukiman Airpot...he he he (nak jugak)

Jan: Sedih tengok citer Leftanan Adnan...

Mc Zue said...

HEHEHE.. biasa dah tengok kedai cermin mata tu.. siap ada singboard lagi nak kedai cermin mata ROSMADI.. yang bestnya pernah diiklankan dalam radio...glamer org nama rosmadi ni..kikik

madier said...

hahahahaa....Amin....suki...kena mula dr bawah dulu...baru ada sukiman Airport ke nanti..hahahaha..

tumpang glamour skit...siap nama penuh tu...biasanya org kita ni malu nak letak nama sendiri kat company sendiri...kebykkannya nak letak nama mat saleh...baru glamour kot...

tapi rasanya zaman sekarang ni org kita dah tak kisah dah nak letak keIslaman/kemelayuan pada nama compeny...apa ada pada nama?yg penting usaha untuk maju...dah maju..mesti akan glamour ler nama apa pun....hehehe

ye ke??hehehehe