Thursday, September 25, 2008

Duit Raya...

Lupa nak bagi duit raya. Nah! Ambik duit raya ni RM100 sorang. Buat belanja balik kampung nanti ye. Belanja lah dengan berhemah. Jangan boros pulak sebab takut lepas raya nanti takde duit. So, beringat-ingat lah ye. Duit raya ni aku bagi sekali je. Lepas raya tak bagi dah, tunggu gaji je lah. Eh!, zakat fitrah jangan lupa bayar ye...

3 comments:

jankaulu said...

dah bayar tadi 6, ustad tu siap tanya dah kawin ke belum...emmm.

tima kasih kerana beri duit raya tu 6...

danny said...

Aku posting ni sblm miting, tak sangka plak masa miting tadi majikan bagi duit raya, kuih raya dan kad raya.

Alhamdulillah... semoga dimurahkan rezeki

Mata Hati said...

best nya dapat duit raya...baguslah dah ada sikap sharing and caring...