Monday, October 5, 2009

Rumah terbuka...

Assalamualaikum...

Sekarang ni agak banyak orang buat rumah terbuka. Aku hadiri jika ada jemputan je. Semalam pergi ke rumah ustad madi. Dia buat open house. Best makanan dia. Ada sate, nasik impit, mee kongfu, air sirap (dah dibuat 4 kali), kuih muih dll.

Semasa aku pergi tu, ada la ustad man, wan emril, rosmazlan, gedik, siti masrina bersama pasangan dan anak masing2. Glamor ustad petang tu. Siap ada aktiviti bukak kunci bilik!. Apa pun terima kasih la kat ustad sekeluarga. Semoga dimurah rezeki.

Siang tadi pulok Uniten buat majlis hari raya. Makan free lagi. Macam2 ada. Ketupat, lemang, sate, nasik minyok, rendang, tapai dan pelbagai kuih muih. Fuh! Montek perut makan makanan free. Alhamdulillah...

Hari rabu pulok, jabatan aku buat majlis hari raya. Malamnya ketua jabatan aku buat open house. Ujung minggu ni ada lagi jemputan. Pendek kata banyak la aktiviti makan free. Semoga yang buat open house tu dimurahkan rezeki. Mana yang aku boleh hadir, aku akan hadirkan diri. Mana yang tak dapat tu, mintak maaf bebanyok...

No comments: