Friday, October 10, 2008

Majlis Jamuan Hri Raya 2008...

Malam ni ada Majlis Jamuan Hari Raya kat MS Garden. Fully sponsored by our majikan. Dengar citer sate adalah antara menunya. Kalau tengok kat tajuk tu, kita taulah yang majlis ni berkongsepkan hari raya. Maknanya, boleh lah melaram lagi dengan baju raya.

Sebut baju raya ni, aku kecewa betul dengan baju melayu yang dibeli pada tahun ni. Jenama ok lah, Crocodile. Harganya boleh tahan, RM160 sebelum diskaun. Baru pakai raya pertama dah ada jahitan yang tetas. Kat paha, kat ketiak dll. Kecewa betul. Masa pakai hari Jumaat untuk bergambar, tetasnya dah mula besar. Last sekali, lepas basuh... lagi la besar rabaknya. Ceh! tak padan dengan jenama. Patut la jenama ni je yang ada diskaun sampai 50%. Jenama lain takde diskaun. kalau ikutkan banyak pilihan seperti John Master, Orlando, Dexter dan Bazar raya depan Terminal Makmur. Moralnya kat sini, kalau jenama setaraf yang lain takde diskaun, maknanya ada something wrong lah tu. Takpe lah, malam ni pakai la sekali lagi untuk dinner.

Esok pulak, ada kelas PJJ. Ada la 2 orang student. Student ni dah berkerja. Mereka sambung belajar untuk mendapatkan degree. Bagus mereka ni. Kita patut bagi sokongan kepada mereka kerana sanggup korbankan masa cuti dan family untuk belajar lagi. Kelas esok hanya 3 jam sahaja. Mudah-mudahan kedua2 student ni datang ke kelas esok. Walaupun PJJ (Pendidikan Jarak Jauh), mereka harus juga datang ke kelas.

Ok... bye. Nanti sambung cerita bab dinner malam ni pulak. Minggu depan, ada Berita Terbaru pasal Pangsenam... tungguuu...

5 comments:

Eja said...

yer ker fully sponsored...dgr2... hehehe

Mc Zue said...

nan jangan salah kan baju..tak elok..baju tu sebagai tu sebagai petunjuk kikiki..jgn marah.. selamat hari raya

Jankaulu said...

tu la yang malas nak beli...lagi satu biasanya baju elok tapi seluar dia buat kecik je kat pingang...

hisyamrahman said...

ne..baik ko tempah je ne...beli kain dalam 35hinggit....upah 85hinggit...puah ati....siap buleh tulih name lagi...

gambar dinner tu nanti akan aku publishkan dalam blog aku ye...tungguuuuuuuuuuuuuu

danny said...

ni last minit punya beli... tak bole tempah dah...