Friday, May 16, 2008

Newcastle United

Ni gambor Official Store pasukan Newcastle United. Gambo ni Rosmadi kirim semalam melalui mms. Dia berada disana membeli belah. Baju jersey Newcastle ni 40 pound, berkolar n berlengan pendek. Nak tambah nama n nombor, kena la tamboh lagi 10 pound.

bila la nak ke sana ye?

6 comments:

jankaulu said...

40 paung tu brp rm ya?

danny said...

RM280. 1 pound = RM7

jankaulu said...

kalu dapat g oversea best kan, bukan apa, nak beralih angin. tapi aku tak mau la g kerja ke atau g study. nak gi melawat je...

namun pengalaman belajar di luar negara memang manis mengikut kata Datuk Sharifah Aini...

madier said...

wah nan..hebat skang..hehehe..ade gambor newcastle ye...kalu nak tgk/amik lagi..g lah lawat http:// irayusof.fotopages.com...skang ni 1 pound = rm6.35,kita kira cincai2 je...

danny said...

gambor tu mung kirim. aku terus letak. tak dapat pegi, tengok gambo pun jadila hehehe

jankaulu said...

cantik gambar2 tersebut...aku ni memang suka lihat gambar yg dipukul di luar negara. rasa lain je...

tak dapat g tgok gambar pun tak apa.