Tuesday, July 21, 2009

Ke Muadz...

Assalamualaikum...

Dah masuk minggu ketiga berulang dari Kuantan ke Muadzam nih. Sepanjang berulang ni, dah 2 ekor tupai kena langgar dek kete aku. Sian tupai ni. Sekarang baru aku paham yang sifat tupai ni tak macam kucing atau anjing. Tupai ni macam tak lari je bila kete kita menuju kearahnya. Terlompat2 je atas jalan macam takde apa2. Tupai yang kedua dilanggar aku rasa tak mati sebab tak kena tayar. Tapi pening gak tupai tu rasanya.

Pagi2 pulok, mesti banyok burung tiong ni main atas jalan tapi takde lagi yang kena langgar. Gamoknya burung ni nak mengambil kehangatan tar kot. Maklumlah pagi2 tu sejuk.

Itu saje entry hari ini. Esok ada kursus induksi pulok. Sampai ke malam la.

10 comments:

hisyamrahman said...

Pergh gambo dier, x leh carik makan aku kalu gini

KOYAN said...

macamtuh lah nasib tupai kat muadz...

Pian`z said...

otw ktn muadz tu mu ada nampok tak org asli jual burung serindik...

danny said...

tu gambor tupai model je hehehe
la ni org asli kat tepi jalan jual buah tampoi. Bapok banyoknya buah tampoi depa juai. anak2 mereka masih lagi berbogel lari kesana sini !

jankaulu said...

tapi cuma anak-anak mereka...

danny said...

yup! anak2 mereka...

anak2 kitakah yg berlari telanjang di bawah mentari sumbing...

- M. Nasir

madier said...

sambil menyanyi lagu ketakutan hari hari ini....M.Pasir

danny said...

anak2 kitaaa...

jankaulu said...

ada ke bila sampai saja ke rumahnya kita disambut oleh anak-anaknya yang telanjang bulat, dia pula berkembang.

indavao said...

hi... just dropping by!
http://www.fileafro.com
http://mobileandetc.blogspot.com
http://kantahanan.blogspot.com