Thursday, May 21, 2009

Dah kirim tadi...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah petang semalam berjaya juga pos sekotak makanan kering ke Madi. Minggu lepas dah cuba pos tapi pejabat pos kabo barang makanan dan ubat tak boleh pos ke UK. Pelik juga sebab Madi kabo Pok mentua dia selambe je hantar makanan, takde apa-apa pun. Kak Na pun kabo gitu gak. Dia kirim ke adik dia, Kamarulzaman di UK gak takde masalah.

Dalam kotak yang dikirim ni ada lah 3 kampit kopok keping, 18 paket tongkat ali power root (tinggal 18 sebab aku ambik 2 paket... hehehe) dan 18 paket tongkat ali CNI yang baru punya (1 paket aku ambik dan 1 paket lagi Jinggo ambik).

Lama sangat nak ke pejabat pos buat kali kedua sebab aku MC la pulak dua hari sebab gastrik teruk sampai sakit perut, sakit kepala dan demam. Maknanya, lamalah juga barang tu berbungkus dalam kotak. Pos guna udara sebab boleh sampai dalam 2 - 3 minggu. Kalau guna kapal laut, mau 3 - 4 bulan. Harga mahal sikit la.

Harap-harap barang ni selamat sampai ke tangan Madi. Lupa pulok nok kabo, kotak ni McZue yang bungkus. Dia jugalah yang tulis alamat. Dan dia jugalah yang menyumbangkan kertas minyak dan selotep. Ingat nok ambik gambo masa membungkus tu tapi masing2 malas, duk diam je lah.

Ok. Itu saje kali ini. Kita tunggu saje berita dari sana dalam 2 minggu lagi.

1 comment:

madier said...

wakakakaka...terima kasih daun keladi nan....tujuan utama nok suh antor novel JIBAM...tup,tup...kopok ngan tongkat ali yg naik kapal terbang...hhahaha....