Friday, December 19, 2008

Azam...

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Tahun baru akan menjelang tiba. Oleh itu, hari ni nak tulis pasal azam tahun baru je la. Walaupun belum tentu lagi azam ni akan terlaksana tetapi sekurang-kurangnya ada la juga azam.

Azam saya pada tahun depan nak belajar mendalami ilmu menjilid buku dan majalah. Jika dah expert nanti, bolehlah jilid sendiri dan dapat menjimatkan kos. Mungkin juga boleh jadikan sumber pendapatan sampingan.

Juga saya mahu pelbagaikan corak persembahan blog ini dari sudut isinya. Tahun depan merupakan ulangtahun pertama blog ini so diharap corak penulisan akan lebih matang.

Tahun depan juga saya mahu start 'meneroka' bidang yang ingin saya kaji untuk Phd/Doktorate saya nanti. Saya nak mambuat persediaan dari sudut mental dahulu.

Dalam bidang pekerjaan pula saya ingin menambahkan lagi ilmu saya untuk menjadi pengajar yang bagus dan pekerja yang baik.

Dan last sekali saya harap saya dapat menjadi insan yang baik, anak yang soleh, suami yang bertanggungjawab, abang/adik yang berguna dan kawan yang baik, insyaAllah. Amin...

Sekian, Terima kasih.

5 comments:

KCDS said...

Syabas bro...semoga tercapai, insyaAllah

madier said...

Moga tercapai azam ko untuk th depan Nan....

Tang Phd tu yg aku kagum....kuatkan semangat Nan...paling penting mental kena kuat....hehehe....

danny said...

Tima kasih.

Azam ni pembakar je, semangat belum tentu ada. hehe

danny said...
This comment has been removed by the author.
Jankaulu said...

yakin boleh nan!

untuk tahun depan aku tak terlintas lagi PHD...

entah bila ya...

emmm...