Wednesday, June 10, 2009

Sama-sama main...

Assalamualaikum...
Ni lah gelagat bebudok. Kecik2 lagi dah pandai main sama2. Hehehehe... Si Naqeeb walaupun tak dapat duduk di kerusi memandu, duduk atas bonet pun jadilah. Janji dapat pegang stereng. Si Arini pulok tak marah pun.

Lagi satu, cuba tengok kete tu. Antik kan? Kete tu ayoh arini yang punya. Aki beli masa duk kat Belimbing dulu. Masa kecik2 dulu main kete ni lah. Dulu ayoh yang main, sekarang anak ayoh pulok dapat main. Lebih 20 tahun dah usia kete tu. Saje je tepek sticker, biar nampak ganas. Kain merah tu wan ikat sebab skru kete ni dah tercabut dari rangka. Ogek sikit. Ada sesetengah orang mungkin dah buang kete ni tapi bagi kami ada sentemental value hehehe.... Tak tau la berapa lama boleh tahan lagi kete ni.

2 comments:

yginsaf4 said...

kete tahan lama, x pakai bateri..

adek said...

Paling laju pernoh bawok keta ialah masa turun bukit kat sekoloh membalok.....ogek tayor!