Thursday, June 18, 2009

Lapor diri...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah 15 Jun 2009 baru2 ni, selamat mendaftar untuk berkerja di tempat baru, UNITEN di Muadzam. Rasa berdebar kurang sikit sebab ada juga kawan yang dapat sama jadi pensyarah disana. Lagipun kat sana ada juga beberapa orang kawan yang telah berkerja disana.
Ni lah yang pergi melapor diri tempohari. Rasanya kemasukan staff baru kali ni 22 orang.
Lepas taklimat dengan Dekan, pergi ke bangunan akademik pulak untuk jumpa dengan Ketua Jabatan untuk mendapatkan senarai subjek yang akan diajar dan beban tugas semester depan. Semester depan aku kena ajar subjek Multimedia Marketing dan Customer Buying Behavior. Jam kredit 9 jam sahaja. Dua2 ni subjek baru untuk aku. Kat Shahputra ni aku ajar Entrepreneurship dan Organizational Behaviour. So, kena study semula la pasni.

Aku akan mula bertugas kat sana 1 Julai 2009. Walaupun tempat baru tetapi tempat lama tidak dilupakan, insyaAllah...

7 comments:

madier said...

tahniah...nampak bgaya dgn spek...hehehe...brape org dari KSP yg dapat UNITEN nan?mantapppp...cayalah...kiranya ko dah berehat kat umah ke or keje lagi menanti 1 Julai...?

hisyamrahman said...

tahniah jugak ne dr aku....semoga kejayaan yang lebih gemilang bersama2 semua rhodong2 aku yang ke sana

adek said...

Alhamdulillah....tahniah diucapkan, semoga rezeki terus bertambah selepas ini dan menjadi insan berjiwa besar.

KOYAN said...

tahniah juge diucapkan..dah tabah menghadapi suasana baru di sana...

flavia coffee said...

wow!

Aku...kan Abangg said...

hebat dan bergaya mu nan...apatah lagi diapit bidadari syurga...jgn lupa kami nan...salam kt teman2 lain

Eja said...

tahniah utk seme....