Monday, April 11, 2011

Melawat rumah member...

Hari sabtu minggu lepas saya sempat singgah kat rumah Suki. Tak plan pun nak singgah. Saje jalan2.


Bila saya sampai, suki sedang siram pokok bunga dan rumputnya... Ni bunganya, sebesar penumbuk... tak tau bunga apa



Ni rumah jiran depannya, orangnya baik dan peramah.

Masa tu jirannya sedang meracun rumput yang meliar

Dalam pada tu, sempat juga suki mengeluh tentang masalah jiran belakan rumahnya. Cuba tengok gambar kat atas... macam rumah flat pekeliling dulu.


Cucur air awning merah tu, airnya terus ke rumah suki bila ujan. Dinding biru rumah sebelah tu pulak hampir sangat ngan pagar. Orang kurus cam saya pun tak boleh celah.


Maaf gambar yang disnap ni 'terover expose' (cerah sedikit). Maklumlah fotograper amatur lagi. Masih terkial2 dengan kamera.

2 comments:

Jejaka Desa said...

Dekat sempadan ter buat dinding je terus....

danny said...

dia nok buat tembok 8 kaki nanti hehehe...