Wednesday, October 6, 2010

Aduan kat Mydin...

Sambung kisah kat Mydin sabtu lepas. Koi masih rasa tak puas hati sebab tak dapat wat aduan ke pihak Mydin. Koi pun balik tu terus bukak internet dan bukak laman web Mydin. Masalah ni kene bagitau ke pihak Mydin supaya mereka dapat ambik tindakan susulan pada masa depan sebab sikap orang Malaysia ni memang nok cepat belaka.

Ni la butir2 email yang koi anto ke Mydin:

4 comments:

sukiman said...

tahniah dan pujian dari jan atas kesungguhan tersebut.

madier said...

tahniah nan....rasanya masalah potong q kat sini tak berlaku sgt nan...semua berdisplin gayanya...taktau ler camne diaorg dilatih...kalau ada yg potong2 q tu dah dpt agak sape...mesti bukan org UK...kebykkannya Paki ler...mentaliti negara membangun kot...kdg2 malu jugak(sebab yg slalu tak sabar, tabiat yg buruk ni org2 Islam), camne ler depa nak respect....

satu lagi, kalau kat pasaraya sini, cth Tesco, Asda dll, mesti ada 2-3 org petugas yg akan arahkan customer ke kuanter mana yg sesuai, kalau yg bwk bakul tu,nak g kat kuanter biasa, mesti cpt2 depa ni tunjukkan arah ke kuanter bakul dan sebagainya...kdg2 pihak pasaraya jugak memainkan peranan depa utk kemudahan semua...

"bkn nak berbangga dgn negara org,just nak syer apa yg baik utk diikut"-jupemungdenung

sukiman said...

setuju...yg elok kita kena ikut.

sukiman said...

setuju...yg elok kita kena ikut.