Wednesday, September 22, 2010

DSLR...

Setelah sekian lama bergelumang dengan kamera digital dan kamera handphone maka baru2 ni dapat sebijik DSLR (Digital Single-Lens Reflexs).

Raya tahun ni sibuk la menyenap macam2 gambar dan try pelbagai posisi. Still belajar function2 yang baru.


5 comments:

J41 said...

Bravo bro.....

Jejaka Desa said...

Tahnioh weh.Koi nunggu mase je nok nyambor sebijik

sukiman said...

nak tak model lelaki berumur 40an... namun masih maintain. Ikhlas, jujur, bersih cekap dan amanah.

Eja said...

sukiman: selain maintain,ikhlas, jujur bersih n amanah, pastikan juga fotogenik...

sukiman said...

kamera tu kan harga dekat RM3K, tak kan tak boleh buat org gemuk nampak kurus, hitam nampak putih, muka bkl nampak handsum...?

tapi betul lah dalam gambar ikhlas, jujur bersih dan amanah org tak nampak...oh tuhan...wat kind of life is dis?