Thursday, January 28, 2010

Jawab tag lagi...

Assalamualaikum...

Kena tag dari blog jankaulu. Kena lah jawab. Kalo tak nanti org kabo tak sporting. Hehehe...

1. Where is your cell phones?

Ada kat sebelah ni atas sofa. Phones baru...

2. Relationships?

Ada...

3. Your hair?

Selalu pendek sikat ke belakang je...

4. Works?

Ya. Hari2 berulang ke Muadzam kecuali sabtu and ahad.

5. Your sisters?

Ada 2 orang. Sorang kat Kontan, sorang kat Kolumpo.

6. Your favorite thing?

Buku2 and majalah terutama Gila2 yang telah dijilid

7. Your dream last night?

Takde...

8. Your favorite drinks?

Milo suam... dulu Neskepi tapi dah kena gastrik tak minum dah...

9. Your dream car?

Hehehe... Rahsia

10. Your shoes?

Sepasang je. Guna sampai dah tak boleh pakai baru beli baru. Sekarang pakai kasut Bonia.

11. Your fears?

Mati tak sempat mengucap.

12. What do you want to be 10 years?

Bersedia untuk masuk ke alam warga emas dengan tenang.

13. Who did you hang out with last weekend?

Duk umah berehat.

14. What are you not good at?

Menyanyi

15. One of your wish list item?

Pergi haji

16. Where you grew up?

Sekolah membalak Kg. Belimbing, Gambang dan Lentang.

17. Last thing you did?

Tengok tv citer The Negotiator

18. What are you wearing?

Baju n seluar tido

19. What aren't you wearing?

Stokin

20. Your pet?

Kucing kat kampung.

21. Your computer?

Kat umah ada 1 pc n 1 notebook. Kat opis 1 pc opis punya.

22. Your life?

Sebagai rakyat biasa

23. Missing?

...

24. What are you thinking about right now?

Tag ni byk sangat soalannya. Buatlah 10 soalan je...

25. Your car?

Kereta biasa je, Iswara.

26. Your kitchen?

Baru lepas mop lantainya.

27. Your favorite colour?

Merah

28. Last time you laughed?

Baru je tadi tengok Carlitto buat lawak dalam program WWE RAW.

29. Last time you cried?

Takyah tau la, nanti riak pulok.

30. Love?

The power of love - Celine Dion.

31. So who want to share their ones? How about?

Madier (jupemungdenung) dan Noni (eeewwwooo)

TQ