Thursday, October 18, 2012

Pindah kaktus...

Kaktus ni ada kat laman. Masa tanam dulu kecik je. Masa tu mula2 duduk rumah ni. Tapi bila dah besar macam ni, terasa macam tak sesuai pulak tanam kat situ. Mula2 nak buang gitu je. Nasib baik Sukimang nak pokok ni. So, sekarang pokok ni ada kat Indera Sempurana.

1 comment:

sukiman said...

saya dah ceraikan pokok tersebut dan tanam kat belakang rumah saya.

Mulanya pokok ini segar bugar, namun beberapa bulan kemudian ia menjadi buruk dan luruh. saya rasa tanah saya lembab...