Wednesday, September 28, 2011

Ha! Ha! Ha!...

Ni gambor lama. Jumpa dalam album lama, terus scan. Rasa kelakor pulok bila tengok gambor ni. Kami 5 beradik je. Masa kecik2 rasa ramai sangat dah. Bila dah besor, rasa tak ramai pun.


Rasanya gambor ni dah cecah 30 tahun usianya. Tikor getoh tu masih ada lagi kat kg tapi dah kelabu. Alas meja kaler oren belah kanan tu pun masih ada. Gambor yang tergantung kat dinding tu pun masih ada cuma bingkainya dah reput. Kaset2 kat belebas belakang tu ada yang masih ada. Kucing kat sebelah kiri tu dah lama mati.


Gambor ni diambil di Sekolah Membalok kat kg. Belimbing.


Kelakor... hehehe...

5 comments:

Nizam said...

Ranto talipinggang ter yang mehe nye.Tak boleh tak ande

danny said...

tali pinggang raya tuh hehe

wawadave said...

kucing sebeloh tu dah lama mati..pun masuk jugok? tak daya...hihihi

sukiman said...

kau yang mana satu nang?

Nafisa81 said...

kaset kaset tu semut tak masuk ker??