Friday, May 7, 2010

Kamdar bukak kat Temerloh...

Wah! Kamdar ande bukak kat Bandor Temerloh. Lokasinya kat jalan Pak Sako 2. Sempat la koi nyinggoh tadi. Boleh tahan jugek besornya. Koi tak dan nok naik katas tadi. Koi rasa kat atas ada kain wat langsir.

selok la org Temerloh pilih kain untuk raya tahun ni.

tengok tadi pun ada sale. Orang pun agak ramai. Mungkin sebab cuti hari Hol. Dalam pada te, sempat koi nyambor 4 meter kain wat baju melayu untuk raya. Minggu depan koi balik pekan, koi ngantor ke ayoh noni utk di jahit.

5 comments:

Jejaka Desa said...

Awe awok membeli weh.Koi tak mikir lagi ni

Umar said...

elok sgtlah tuh, awe2 toklah serabuit sgt ngan org lain nak menempoh baju...

madier said...

amik gambor kamdar ke gambar vios baru nan?hahahaha.....kelah..kelahhh

Mc Zue said...

setuju D..hehehe

danny said...

JD: terlanjur jumpa hok berkenan... trus beli

Umaq: mgu dpn pi tempah dah... mintak diskaun

Madier torres & zue: hahaha... terparking situ