Tuesday, April 21, 2009

Pesta Buku Part 1...

Assalamualaikum...

Baru je sampai dari Kuala Lumpur tadi pukul 10 malam. Berkobar2 ni nak cerita dalam blog pasal Pesta Buku di PWTC supaya kawan2 boleh merancang untuk pergi. Sempat lagi sebab pesta buku ni akan berakhir 26hb April ni.

Posting ni bukan nak cerita lagi keadaan disana sebab diharap kawan2 boleh pergi dan merasainya disana nanti.
Atas ni gambar buku2, novel2 dan majalah2 yang telah dibeli kali ini. Ada senaskhah tafsir Al-Quran juga dibeli tetapi tiada dalam gambar diatas. Novel Jibam sebenarnya dah ada kat rumah tapi beli lagi kali ni sebab ada Ujang kat situ, boleh suruh dia sign autograf. Ok, itu saje utk hari ni,

2 comments:

jankaulu said...

6, mudah-mudahan akan sampai 24 dan 25 ni ke sana...


6, novel `cinta terakhir' tulisan ujang tu cerita macam mana ya? sama tak temanya dengan cerita `Cinta tak kesampaian' tulisan jankaulu? sama tak?

alias derais said...

tahniah le sebab banyak beli buku-kita ada persamaan sekarang-kita ada novel jibam! n selamat mengarang lepas ni.