Sunday, February 15, 2009

Jumpa Kapten Langgaq di Sabah...

Assalamualaikum...

Hari ni dapat guna internet kat hotel. Menginap di Suite di hotel Prominade Sabah. Internet sini RM5 untuk setengah jam. Tapi tadi buat2 la muka kesian... dapatlah RM5 sejam.

Sepanjang berada di Sabah ni, Langgaq telah bermurah hati nak meminjamkan kereta dia untuk kegunaan disini. Gambar atas tu kelihatan Langgaq (pakai baju celoreng) sedang memasukkan barang kami kedalam kereta dia. Dia datang ke airport dengan isteri dia untuk menyerahkan kereta. Sebenarnya, aku suruh dia tolong cari kereta sewa tetapi, dia bagi kereta dia je. Terima kasih langgaq.

Tadi baru balik dari pulau naik bot. Esok nak ke Gunung Kinabalu pulak. Ok lah, nanti cerita di lain posting.

5 comments:

Mc Zue said...

fuyoooo..hebat kawan aku...hehhee

madier said...

Pehhh...kemah dan segok lagi langgaq skang...mcm dulu2....hehehe...syg tok nampok muke...

jankaulu said...

makang angin saje dia, aritu tranung...kekgie khuaner pulok? Srawok?

CA0131623-M said...

bila tengok member2 beruniform, ingat masa avanzagold dlm unit beruniform dulu.....skuaaaddddd,sediaa...kekanannnnn lurusssss

hisyamrahman said...

langgaq...alhirnye ko menjadi soljer yg berjaya jua